|
|
Moduly / Učebné texty
- Získavanie grafických súborovpdf
- Úprava a tvorba grafických súborov na počítači pdf
- Tvorba počítačových animácií pdf
- Digitálne spracovanie zvuku na počítači pdf
- Spracovanie digitálneho videa pdf
- Využitie multimediálnych CD vo vzdelávaní pdf
- Multimédiá na Internete pdf
- Počítačom podporované školské laboratórium pdf
- Tvorba multimediálnej prezentácie pdf
- Tvorba záverečného projektu pdf
- 1. Získavanie grafických súborov
- 1.1. Prečo potrebujeme používať grafiku v pedagogických dokumentoch?
- 1.2. Princípy digitalizácie obrazu.
- 1.3. Prehľad najpoužívanejších grafických formátov
- 1.4. Prehliadače grafických súborov
- 1.4.1. Základy práce s IrfanView
- 1.4.2. Základy práce s ACDSee
- 1.5. Získavanie grafiky
- 1.5.1. Grafika vo vlastnom PC - cliparty
- 1.5.2. Grafika na Internete - kopírovanie, galérie obrázkov
- 1.5.3. Grafika na multimediálnych CD
- 1.5.4. Grafika z obrazovky - Print Screen
- 1.6. Skenery a skenovanie
- 1.6.1. Skenujeme s HP Scan Jet
- 1.6.2. Desk Scan - softvér na skenovanie
- 1.7. Získavanie grafiky pomocou "televíznej" karty
- 1.8. Webová kamera a príprava statických obrázkov
- 2. Úprava a tvorba grafických súborov na počítači
- 2.0. Prečo potrebujeme upravovať a vytvárať obrázky na počítači?
- 2.1. Bitmapová grafika, maľujeme na počítači
- 2.1.1. Maľovanie
- 2.1.2. MS PhotoDraw
- 2.1.3. Prečo prejsť od rastrovej k vektorovej grafike?
- 2.2. Vektorová grafika v prostredí MS Office
- 2.2.1 Automatické tvary
- 2.2.2 Galéria clipartov
- 2.2.3 WordArt
- 2.3. Vektorová grafika, základy práce v Zoner Callisto
- 2.4. Základy práce v Corel Draw
- 3. Tvorba počítačových animácií
- 3.1. Animácia a jej použitie vo vzdelávaní
- 3.2. Formáty súborov obsahujúcich 2D animáciu
- 3.3. Prezeranie animácií
- 3.4. Nástroje a postupy pri tvorbe bitmapovej 2D animácie
- 3.4.1. Tvorba animácií v LogoMotion
- 3.4.2. Tvorba animácií v Jacs Animation Shop 3
- 3.5. Nástroje a postupy pri tvorbe vektorovej 2D animácie
- 3.6. Základné prvky 3D animácie
- 4. Digitálne spracovanie zvuku na počítači
- 4.1 Od analógového zvuku k digitálnemu, charakteristiky zvuku
- 4.2 Princíp uloženia zvuku na disk, vzorkovanie, zvukové formáty
- 4.3 Nastavenia, záznam a prehrávanie zvukov
- 4.4 Jednoduché použitie zvukov
- 4.5 Vytvorenie vlastného zvukového súboru
- 4.6. Odstránenie nežiaducich zvukov a šumu zo zvukovej vzorky, úprava amplitúdy
- 4.7. Aplikácia zvukových efektov, generovanie zvukov, export do súboru
- 4.8. Audacity
- 5. Spracovanie digitálneho videa
- 5.1. Možnosti získavania digitálneho videa
- 5.2. Parametre a formáty súborov digitálneho videa
- 5.3. Vyhľadávanie a prehrávanie videosúborov
- 5.4. Prečo potrebujeme vlastné videosúbory?
- 5.5. Zásady tvorby vlastných video súborov
- 5.6. Základy editácie digitálneho videa
- 5.7. Úprava digitálneho videa Windows Movie Maker
- 6. Využitie multimediálnych CD vo vzdelávaní
- 6.1. Základné prvky multimediálnych CD
- 6.2. Prehľad multimediálnych produktov
- 6.3. Opis vybraných CD
- 7. Multimédiá na Internete
- 7.1. Multimédia na webových stránkach
- 7.2. Multimediálna komunikácia
- 7.3. VRVS
- 8. Počítačom podporované školské laboratórium
- 8.1. Prehľad a charakteristika softvérových produktov
- 8.2. Prehľad a charakteristika hardvérových produktov
- 8.3. Modelovanie vybraných javov na počítači
- 8.4. Meranie a spracovanie údajov na počítači
- 8.5. Videomerania a ich analýza
- 9. Tvorba multimediálnej prezentácie
- 9.1. Možnosti využitia prezentácií
- 9.2. Požiadavky na multimediálnu prezentáciu
- 9.3. Postup pri vytváraní multimediálnej prezentácie
- 9.4. Multimediálna prezentácia v MS PowerPoint
- 10. Tvorba záverečného projektu
- 10.1. Požiadavky na záverečný projekt
- 10.2. Prvky projektu
- 10.2. Zásady prezentácie projektu
|
|
|