| 
               
        	
      | 
     
      | 
     
        
           
             
 Anotácia
  
              Kurz Využitie Multimédií vo vzdelávaní je určený pre študentov učiteľstva, 
              učiteľov základných a stredných škôl, metodikov a ďalších pedagogických 
              pracovníkov. 
              Cieľom kurzu je poskytnúť priestor na získanie základných 
              vedomostí a zručností pri práci s modernými multimediálnymi nástrojmi 
              a poukázať na možnosti ich využívania vo vyučovacom procese. 
              Kurz pozostáva z 10 samostatných modulov. Časová náročnosť kurzu je 
              vymedzená minimálnym študijným rozsahom 60 hodín. 
              V rámci modulov účastníci vytvárajú samostatné zadania a v závere kurzu 
              vlastnú multimediálnu prezentáciu využiteľnú vo vyučovaní aprobačného 
              predmetu resp. v práci učiteľa. 
              K štúdiu sú poskytnuté študijné materiály 
              vo forme pdf dokumentov. V materiáloch sa nachádza stručný teoretický 
              prehľad odbornej problematiky, námety na precvičovacie aktivity, odkazy 
              na odporúčanú študijnú literatúru a informačné zdroje na internete. 
              Po ich preštudovaní je v každom module stanovené povinné zadanie. Jeho 
              vypracovanie je potrebné realizovať podľa vymedzeného rozsahu a postupu 
              a výsledný produkt do stanoveného termínu v elektronickej podobe odovzdať. 
              Lektor na základe úspešnosti zvládnutia jednotlivých zadaní pridelí po 
              kontrole, každému zadaniu bodové ohodnotenie z vymedzeného rozsahu. 
              Už v úvode kurzu je vhodné vymedziť si zameranie záverečného projektu, 
              aby boli postupne v jednotlivých moduloch, prostredníctvom zadaní vytvárané 
              dielčie prvky záverečnej prezentácie. 
              V rámci modulov sú k dispozícii voľne šíriteľné verzie programov pre 
              prácu s multimédiami a ukážky vytvorených edukačných produktov.
             
 | 
            
            
              
              
              | 
             
           
      |