Obsah 
      Zvislý vrh
      Počiatočná rýchlosť a čas výstupu
Simulácia a pripravené príkazy umožňujú zistiť aká počiatočná rýchlosť je 
potrebná pri pohybe lopty smerom nahor proti pôsobiacej gravitácii na to aby 
dosiahla vrchol kocky bez opätovného podskakovania.
    | 
 | 
      
       Zmeniť počiatočnú rýchlosť lopty o: 
Δv = +10    +50; -10   -50 jednotiek. 
      
      
      K zobrazeniu času, časovač ako aj simulácia musia byť spustené. 
      Reset  simulácie 
      |   
Zvislý vrh a zvislý pád sú symetrické pohyby s konštantným zrýchlením. Preto musia byť použité tie isté rovnice.
s = 1/2 g t2; v = g t + v0
      V simulácii je hodnota zrýchlenia g = -10 jednotiek. 
      Je medzi výsledkami simulácie a týmito rovnicami zhoda? 
       |