Streda: 9.00
- 12.00 Registrácia, Park Angelinum 9, Poslucháreň P1
13.00 - 17.00 Plenárne zasadnutie P1
19.00 Recepcia
Štvrtok: 9.00 - 12.00 Plenárne zasadnutieP1
13.00 - 17.00 Rokovanie v sekciách
Piatok: 9.00 - 11.00 Rokovanie
v sekciách
11.00 - 12.00 Zhodnotenie, záver konferencie P1
New - možnosť prihlasiť poster 1,2mx1,2m
Pozor zmena: registrácia začína na Park
Angelinum 9
Poslucharen P1
Prehľad
prihlásených príspevkov:
Streda: 13.00 - 17.00 Plenárne zasadnutie
Ďalšie vzdelávanie prírodovedných predmetov
v rámci projektu
Tempus Phare AC_JEP-14327-1999
Mária Ganajová
Ďalšie vzdelávanie učiteľov na Prírodovedeckej
fakulte UPJŠ
Dušan Šveda
Ako má byť pripravovaný učiteľ na prácu
v škole 3 tisícročia
Beáta Brestenská
Projekt Infovek
Katarína Mandíková
Regulatívna funkcia sumatívneho a formatívneho hodnotenia z chémie
Mária Siváková
Regulatívna funkcia sumatívneho a formatívneho hodnotenia z biológie
Mária Kelcová
Štvrtok: 9.00 - 12.00 Plenárne zasadnutie
Vystúpia zástupcovia partnerských univerzít:
Univerzita Bayreuth (D)
Technická Univerzita Viedeň (AT)
Pedagogický inštitút Linz (AT)
Vrije Univerzita Amsterdam (NL)
Pedagogická Akadémia Graz (AT)
Inštitút pre pedagogiku prírodných vied Univerzity v Kieli (D)
FPV UMB Banská Bystrica (SK)
FHPV PU Prešov (SK)
Štvrtok: 13.00 - 17.00 Práca v sekciách F - M - I
Dôležitosť ďalšieho vzdelávania učiteľov
fyziky a optimálne spôsoby jeho realizácie
Rastislav Baník
ŠIS ako prostriedok ďalšieho vzdelávania
vo fyzike
Kireš, Kalakay, Ješková,Onderová, Degro, Gajdušek
Ďalšie vzdelávanie učiteľov fyziky
dnes a zajtra
Onderová, Kireš, Ješková, Gajdušek, Degro, Trojanovičová
Internet vo vzdelávaní učiteľov matematiky
Ľubomír Šnajder
Informačné technológie v matematickom vzdelávaní
Stanislav Lukáč
Pútavejšie vyučovanie fyziky
Jozef Gajdušek
Experiment ako prostriedok vytvárania medzipredmetových volieb
Ľubomír Zelenický
Štvrtok: 13.00 - 17.00 Práca v sekciách Ch - B - E
Úloha učiteľa uľahčiť výučbu biológie
v 21. storočí
Edita Paulíková
Potreba inovácie vyučovacích metód
v informatizovanej spoločnosti
Katarína Kimáková
Internet v práci učiteľa chémie
Mária Ganajová, Ivana Gibalová
Školský biologický informačný servis
Jana Poráčová, Danica Fazekašová
Nové učebné plány pre jednoodborové
štúdium biológie
Aloiz Marenčík
Internet v práci učiteľa ekológie
Danica Fazekašová, Jana Poráčová
Kvalita prípravy učiteľov
Ján Bajtoš
Prínos ďalšieho vzdelávania pre učiteľa
chémie
Veronika Müllerová
Piatok: 9.00 - 11.00 Práca v sekciách F - M - I
Matematika každodenného života
Ingrid Semanišinová
Aplikované úlohy lineárnej optimalizácie
vo vyučovaní matematiky
Danka Timková
Zbierka úloh ako databáza
Ingrid Minďáková
Repetično-hodnotiace programy vo vyučovaní
Alena Šimčová
Školský mat. inf. servis a ďalšie vzdelávanie učiteľov matematiky
na 2. stupni ZŠ
Jaroslava Brincková
Piatok: 9.00 - 11.00 Práca v sekciách CH - B - E
Prínos projektu pre pregraduálne a postgraduálne
vzdelávanie učiteľov chémie
Mária Lichvárová, Milan Melicherčík,
Ivan Ružička, Otto Tomeček
Postavenie pedagogiky a psychológie v ďalšom vzdelávaní učiteľov
prírodovedných predmetov
Milan Gnoth, Milan Veselský, Helena Hrubíšková
Súčasný stav a perspektívy elementaristov
na výučbu pestovateľských prác na PdFPU v Prešove.
Mária Mušinková
Perspektívy učiteľov pre výučbu prírodovedy
na 1. stupni základnej školy
Renáta Bernátová
Ekologická a environmentálna výchova v novej paradigme vzdelávacej
sústavy
Milan Kminiak
Štúdium a samovzdelávanie učiteľov
s aprobáciou fyzika -technická výchova na ZŠ
Renáta Orosová
Piatok: 11.00 - 12.00 Záverečné plenárne zasadnutie
(diskusia, zhrnutie poznatkov projektu TEMPUS, odporúčania ...)
Program konferencie je predbežný. Presný časový harmonogram a upresnené názvy príspevkov pri registrácii.
Pokyny pre písanie príspevku:
Príspevok zaslať
do 4. júla 2001 ako textový súbor na diskete alebo elektronickou
poštou spolu s jednou tlačenou kópiou. Príspevky prijaté garančnou komisiou
sa budú publikovať v zborníku. Môžu byť v jazyku slovenskom, českom resp.
anglickom. Príspevky píšte v textovom editore MS Office - Word.
Rozsah príspevku: do 3 strán v prípade príspevku
na 10 minút - práca v sekciách - a do 6 strán v prípade príspevku na 30
minút - plenárne zasadanie - (vrátane celého textu,
tabuliek, obrázkov, cudzojazyčného abstraktu, literatúry, autorov). Normalizované
strany formátu A4. Okraje: dolný 2,5, horný 2,5, vnútorný 2,5
vonkajší 2,5. Riadkovanie jednoduché. Font: New Time Roman.
Veľkosť
písma: 12. V texte na konci riadku nedeliť
slová.
Štruktúra príspevku:
Nadpis: Od ľavého okraja
tučným písmom 14b. Slová nedeliť, bez bodky
Autori: Meno, priezvisko - neskracovane
od ľavého okraja
Abstrakt: v rozsahu 4 až 6 riadkov
(100 slov)
Text: Nadpisy tučným písmom 12b
od ľavého okraja, pod poradovým číslom decimálneho triedenia. Odkazy na
literatúru v hranatých zátvorkách. Očíslované tabuľky, grafy, schémy vložiť
do textu.
Literatúra: Zoradiť podľa prvého
výskytu. vzor: Fenclová, J.: K otázkam rozvíjania tvorivosti žiakov vo
fyzike.
SPN, Praha 1984 (str.44).
Pracovisko: Neskracovať od ľavého
okraja (tituly, názov a adresa), uviesť mail, štát v skratke.
Anglický názov:
Anglický abstrakt: v rozsahu 4
až 6 riadkov (100 slov)